Aveira
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 75, Fre Feb 02, 2024 5:20 pm
Mest aktive brugere
Selene
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Lucifer
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Brian
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Jayline
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Lilium
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Amilia
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Flandon
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Pronoia
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
MathiasMandrake
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Lilith
The meeting //selena// I_vote_lcapThe meeting //selena// I_voting_barThe meeting //selena// I_vote_rcap 
Seneste emner
» Flandons musik hjælp
The meeting //selena// EmptyFre Maj 24, 2013 8:35 am af Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
The meeting //selena// EmptyTirs Maj 21, 2013 1:03 am af Brian

» Relationer til flandon
The meeting //selena// EmptyFre Mar 22, 2013 4:05 am af Lilith

» Full private Acadamey
The meeting //selena// EmptyLør Mar 16, 2013 9:39 am af Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
The meeting //selena// EmptyTirs Feb 19, 2013 2:53 am af Lucifer

» The meeting //selena//
The meeting //selena// EmptyTirs Feb 19, 2013 2:28 am af Selene

» Emne med mig?
The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:12 pm af Flandon

» Et møde //Lilith//
The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:58 am af Lilith

» Surprise meeting//selene//
The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am af Selene

Statistik
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg i 66 emner

 

 The meeting //selena//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
MathiasMandrake

MathiasMandrake


Køn : Mand Race : Vampyr
Status : single
Job : søger
Antal indlæg : 12
Points : 18
Respekt : 1
Join date : 15/02/13
Alder : 26

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptySøn Feb 17, 2013 3:34 am

Sted: cafe
Tid: 18.30
Omgivelser: der er få personer på cafen, men dem som er der sidder lidt og små snakker
Påklædning: Sort skjorte og et par røde jeans en ørering i det venstre øre.

Mathias var på vej på cafe, han skulle mødes med en, hvem var han faktisk ikke klar over, han kiggede ind fra cafens vindue, der var ikke mange personer.
Mathias gik ind og satte sig ved et bord et stykke væk fra de andre og kiggede rundt.
En servitrice kom hen, han smilte til hende og flirtede lidt med hende, hun kunne måske blive næste måltid, han fik bestilt en lille sort cafe.
Nu ventede han bare på et eller andet skulle ske, så han kiggede meget på døren.
Mathias faldt lidt i staver da han så en ung kvinde kom ind, hun så godt ud ingen tvivl.
Han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:14 am

Selene havde aftalt med nogen at hun skulle mødes med ham på Stacy's Café. Hun havde aldrig snakket med ham og hun vidste ikke hvad han ville. Det eneste hun vidste var hans navn og at han havde ønsket at se hende der. Hun trådte ind i caféen og kastede et hurtigt blik omkring sig. Hun havde intet problem med at finde vampyren i lokalet. Hun kunne dufte det. Hun vidste ikke om Mathias some hun skulle mødes med var vampyr eller ej, men uanset hvordan det var ville hun gå hen og spørge for selvom han ikke var Mathias var det ikke en vampyr hun havde set i Aveira før og som leder af C. U. var det vigtigt hun var godt informeret.
Hun gik roligt hen imod ham. Hendes grove højhælede støvler klakkede imod gulvet og hendes ellers afslappede outfit fik hende egentlig til at se rimelig normalt ud. Hendes løse hår fløj let tilbage som hun gik forbi airconditioningen og hendes ansigt blev mere synligt. Hun stoppede afslappet ved hans bor og kiggede med et roligt blik ned på ham.. " er du Mathias?". Hun studerede ham let mens hun afventede svar.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
MathiasMandrake

MathiasMandrake


Køn : Mand Race : Vampyr
Status : single
Job : søger
Antal indlæg : 12
Points : 18
Respekt : 1
Join date : 15/02/13
Alder : 26

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am

Mathias lagde mærke til Selena komme ind, han viste med det samme det var hende, hun så faktisk ret godt ud.
"Ja sæt dig endelig, mit Navn er Mathias Mandrake, og jeg er lige flyttede her til byen"
Han kiggede på hende og rakte en hånd frem mod hende.
Mathias var ikke helt sikker på hvad race hun var, det var lidt svært at placere.
*hun ser sød ud* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:30 am

Hun satte sig ned og satte hendes store oversize sorte læder taske ned ved siden af hende, men ikke så den kom i vejen for nogen. Hun rakte også sin hånd mod hans og introducerede sig selv. "Jeg er Selene Walker. Men det ved du vel godt". En servitrice kom over som hun så at Selene satte sig. Selene bestilte en kop varm kakao og rettede derefter hendes opmærksomhed imod Mathias igen. "Kan jeg spørge hvorfor du har bedt om at se mig. Det var ret pludseligt og jeg mener ikke jeg har set dig før". Han så egentlig venlig nok ud men hun havde lært af erfaring at være forsigtig med at stole folk bare fordi de ser ud på en bestemt måde.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
MathiasMandrake

MathiasMandrake


Køn : Mand Race : Vampyr
Status : single
Job : søger
Antal indlæg : 12
Points : 18
Respekt : 1
Join date : 15/02/13
Alder : 26

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 9:40 am

Mathias kiggede på hende med et lumsk smil.
"Jeg har bedt dig om at komme, fordi jeg lige er kommet til byen, er du måske ikke leder for C.U?" Han lagde begge sine hænder på bordet, og kiggede direkte på hendes øjne.
Han tog en slurk af sin kaffe, og hosted let.
Mathias kiggede rundt i lokalet en enkelt gang, der var ikke mange mennesker lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 3:54 pm

Hun kiggede på ham en smule undrende inden hun svarede "Jo. Det er korrekt. Hvilken interesse har du i C.U.?". Servitricen kom tilbage med hendes kakao og satte den på bordet foran hende. Hun holdte begge sine hænder omkring koppen som den var dejlig varm. Hun frøs ikke da vampyrer ikke mærkede kulde på samme måde som mennesker men hun nød stadig varmen koppen fragav. Hun holde øjenkontakt med ham som hun ventede på at høre om hans interesse i noget som hun ikke var helt klar over hvordan han overhovedet havde fundet ud af eksisterede hvis han var ny i byen. Det var ikke ligefrem fordi det blev reklameret med.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
MathiasMandrake

MathiasMandrake


Køn : Mand Race : Vampyr
Status : single
Job : søger
Antal indlæg : 12
Points : 18
Respekt : 1
Join date : 15/02/13
Alder : 26

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyMan Feb 18, 2013 6:23 pm

"Jeg har mange, men det kan vi tage lidt senere"
Mathias smilte til hende, hun havde sikkert ikke regnede med han kendte noget som helst til C.U.
Men det gjorde han jo heller ikke, det var jo derfor han var kommet.
Mathias havde hørt en smule, men det var slet ikke nok.
Han vidste også at det var en god ide at videt så meget som muligt om den her by.
"Jeg bliver nød til at bede dig om din hjælp" sagde han.
Mathias skulle slet ikke bruge den til andet, ind at hun fortalte, om U.C
Men det kunne jo være hun ikke havde lyst eller måtte, også var det bedre, at spørge på den måde, svarede hun "ja" til at hjælpe ham, havde hun givet ham hendes ord.
Og der hvor Mathias kom fra, kunne man ikke bare løne fra den slags.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// EmptyTirs Feb 19, 2013 2:28 am

Selene var ikke nem at løbe om hjørner med og hun var ikke en som nød at blive brugt. Hun drak en tår af hendes kakao før hun snakkede til ham igen med et lettere bestemt tone. "Hvis du vil have min hjælp skal du enten gøre dig fortjent til det eller give mig en god grund til at fortælle dig om creatures united. Der er ikke mange der ved vi eksisterer og det er heller ikke planen. Jeg vil fortælle dig om det hvis det er fordi du har lyst til at slutte dig til os som en vampyr i Aveira der ikke ønsker at såre uskyldige mennesker og hjælpe os med at komme af med de onde. Ellers er der intet du burde vide om creatures united. Hvem der end har åbnet deres mund omkring det ved jeg ikke men vær forsigtig hvem du stoler på". Hendes hår var faldet en smule ned i hendes ansigt, så hun føj det hurtigt bag sit øre i ren refleks. Hun vidste ikke hvorfor han havde valgt at gøre dette midt i en cafe og endnu mindre om dagen. Hun vidste ikke hvor gammel han var men han virkede ikke som en speciel gammel vampyr så han burde have problemer med sollyset. Hun besluttede sig for at finde ud af mere om denne Mathias når mødet var overstået. medmindre han fortalte det selv.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





The meeting //selena// Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting //selena//   The meeting //selena// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The meeting //selena//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Surprise meeting//selene//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aveira :: Gågaden i Aveira :: Stacy's Café-
Gå til: