Aveira
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 75, Fre Feb 02, 2024 5:20 pm
Mest aktive brugere
Selene
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Lucifer
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Brian
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Jayline
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Lilium
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Amilia
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Flandon
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Pronoia
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
MathiasMandrake
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Lilith
Surprise meeting//selene//  I_vote_lcapSurprise meeting//selene//  I_voting_barSurprise meeting//selene//  I_vote_rcap 
Seneste emner
» Flandons musik hjælp
Surprise meeting//selene//  EmptyFre Maj 24, 2013 8:35 am af Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
Surprise meeting//selene//  EmptyTirs Maj 21, 2013 1:03 am af Brian

» Relationer til flandon
Surprise meeting//selene//  EmptyFre Mar 22, 2013 4:05 am af Lilith

» Full private Acadamey
Surprise meeting//selene//  EmptyLør Mar 16, 2013 9:39 am af Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Surprise meeting//selene//  EmptyTirs Feb 19, 2013 2:53 am af Lucifer

» The meeting //selena//
Surprise meeting//selene//  EmptyTirs Feb 19, 2013 2:28 am af Selene

» Emne med mig?
Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 18, 2013 9:12 pm af Flandon

» Et møde //Lilith//
Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 18, 2013 9:58 am af Lilith

» Surprise meeting//selene//
Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am af Selene

Statistik
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg i 66 emner

 

 Surprise meeting//selene//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 9:14 am

Tid:17:00
Omgivelser:træer og træer og flere træer
Vejr: små regn og solskin i småskift
Sted: Den mørke skov
Emne tilegnet til Flandon og Selene

Flandon kom stille gående ind i skoven som var utrolig mørk syntes han selv og sagde et par ord som lød "flameo" og pegede over mod et område som stille begyndte at brænde men som ikke bredte sig til resten af skoven men bare området han havde fremanet ilden. Han satte sig op af et træ og tog en lille bog frem fra hans inderlomme i hans jakke, Bogen var mørkeblå og havde et flamme mærke på forsiden. Han tog en sten op fra jorden og sagde "portis" og tog den anden hånd op og stenen havnede derovre, han tog så bogen frem og begyndte at skive det ned på et frit sted.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 9:28 am

Selene havde besluttet at starte hendes aftens tur en smule tidligt siden vejret var lidt gråt og trist, det var perfekt tidspunkt for mange af nattens væsner at begynde at komme frem i skoven og være aktive siden den smule sol der var sjældent gennemtrang træernes tykke og sammengroede kroner. Man kunne høre hendes lidt tunge støvler gå imod jorden som hun vandrede rundt i skoven. Hun holdte sig ikke til stierne da det var alt for forudsigeligt så hvis man var tæt på kunne man høre nedfaldne blade knase hvor hun trådte.. Inden længe så hun et svagt flakrende lys i nærheden. Hun sneg sig tættere på og denne gang så tæt på lydløs hun kunne komme. Hun så hvad lignede en normal ung fyr, indtil hun så at han fik en sten til at forsvinde fra hans ene hånd og lande i den anden. Hun studerede ham en lille smule før hun trådte ud på stien foran ham og kiggede direkte på ham uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 9:38 am

Han kiggede op da han følte nogen i nærheden og rejste sig og lavede et håndsving over hans flamme så han havde den i hånden som et våben. Han kiggede rundt for at spotte personen og sagde kort"hvem der, jeg ved du er her" og holdt flammen foran sig og bevægede den rundt for at få lys flere steder. Han åbnede bogen i den anden hånd og ledte efter en formular til at lyse hele området op men uden held, han valgte så istedet og at kaste ilden længere ind i retningen af der han mente personen var
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 9:48 am

Hun tog et par skridt ud af skyggerne af træerne. Hendes hår gled ud af hendes ansigt som hun tiltede det let for at ham. Hun holdte sin venstre hånd i hendes bukselommer og legede med en lille kniv i sin højre. Hun havde smukke træk og hendes udstråling var meget bestemt og overlegen siden hun ikke kunne virke alt for venlig siden han havde overnaturlige kræfter og hun endnu ikke vidste om han var god eller ond. Hun kiggede stadig direkte på ham med hendes ene øjenbryn hævet "Tjaeh. Jeg burde vel spørge dig om det samme. Jeg har ikke set dig heromkring før"
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 9:57 am

Han kiggede på hende og små grinede "jeg spurgte dig først"og lagde bogen tilbage i hans inderlomme og kiggede på hendes kniv som hun havde fremme. Han kiggede over mod et træ og sagde "portis" og forsvandt et på sekunder og dukkede op ovre ved et træ tættere på hende med sit ene ben oppe ad træet. Han kiggede lidt mere på hende "nu vel, mit navn er Flandon Blanks og er ny ankommet til byen så det er nok derfor du ikke har set mig før" sagde han og bukkede elegant for hende for at vise at han ikke ville hende noget ondt for hun lagde and til at angribe ham.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 10:07 am

Hun fulgte ham med hendes blik og da han forsvandt og dukkede op ved træet, kiggede hun afslappet hen imod ham siden hun kunne høre hvor han landede. Hun stak hendes kniv i hendes skæfte og rettede hendes krop imod ham. "Jeg er Selene. Troldmand hmm? Hvor gammel er du? du ligner en i hans sene teenager år". Hun kiggede en smule mistroisk på ham men med et venligt smil. Hun havde ikke mødt mange troldmænd i hendes tid men dem hun nu havde mødt havde alle sammen været knapt so attraktive og ældre. Flandon var både attraktiv og ung. Det var nyt for hende og hun var nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 03, 2013 8:41 pm

Han kiggede på hende og slog hurtigt op i sin bog og fandt lige det han skulle bruge så han læste hurtigt op "Golata lemoto" og stod så med en stor flot buket blomster og sagde "yndigt navn" og overrakte hende blomsterne og lyttede så til hvad hun sagde og svarede hende "ja tydeligvis er jeg en troldmand og ja i mine 17 år og langt op til de ældre af min slags" og flyttede sig fra træet og tog lagde hurtigt bogen i ingerlommen i hans jakke og smilede til hende

//det blev lige lidt kort ;D//
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 04, 2013 1:25 am

Da han fremtryllede en flot buket blomster lo hun lettere imponeret. Det havde hun ikke forventet men det var en super flot buket og han virkede som en yderst charmerende fyr, specielt taget i betragtning af hans alder. "ooo, nice touch mr. wizard" sagde hun med en interesseret tone. Hun fik ikke umiddelbart nogen form for dårlige vibrationer fra ham så hun gik ud fra at han var en okay fyr indtil andet var bevist. "Hvor er du så fra siden det tydeligvis ikke er her? Du er 17, så burde du ikke være hos dine forældre?". Hun var nysgerrig omkring hans omstændigheder, specielt siden hun fandt ham midt i den mørke skov hvor så mange andre mørke væsner bevægede sig rundt efter mørkets frembrud.

//no big deal :p//
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 04, 2013 8:46 am

Han smilede da han så at hun var imponeret og sagde "tak" og lyttede så vidre til hvad hun havde at sige, han kiggede lidt rundt mens at han lyttede, han svarede så "jeg kommer fra østarmerika men mine forældre og jeg rejste meget rundt ved hjælp af magi du ved, men nej jeg bor ikke med mine forældre mere da jeg valgte at slå mig ned her og bor nu inde i det store lejligheds kompleks inde i midtbyen" og holdt en kort pause og fortsatte så "jeg øver mig i mine formularer herude fordi at jeg elsker at øve for mig selv, men er altid glad for at møde nye mennesker" og stoppede så sin talestrøm og tog sin ene hånd i sin bukselomme.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptyLør Feb 16, 2013 1:25 am

Hun fulgte ham med hendes undrende blik som han forklarede yderligere om ham selv, hvor han boede og hvor han var fra. Hun gik hen imod det bål han havde lavet og stillede sig bag det så flammerne var imellem dem. Hun kiggede så op på ham mere direkte og tiltede hendes hoved let til siden. Hendes hår gled let ned over hendes ansigt, men ikke så meget at det påvirkede hendes syn. Hun kiggede på ham med et nu letter seriøst blik, "egentlig er jeg mere interesseret i om du er her fordi du vil bo her eller fordi du vil udøve sort magi. Vi er ikke ligesom mange andre steder. Vi tolererer ikke ondskab mod uskyldige som så mange andre af nattens væsner eller mørke troldmænd".

//sorry det tog så lang tid. har haft lidt travlt.//
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Flandon

Flandon


Køn : Mand Race : Troldmand
Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen
Status : Singel
Job : Tjener på Cassiopeia
Antal indlæg : 25
Points : 37
Respekt : 1
Join date : 02/02/13
Alder : 27

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptySøn Feb 17, 2013 5:28 am

Han så meget undrende på hende og sagde med et glimt venligt i øjnene "er du da en slags fredskæmper? men nej jeg er her af normale grunde, jeg ville bo her og oprette en gruppe for os troldmænd og hekse der kommer hertil byen af også normale grunde." og lukkede hånden over ilden som stoppede brat. Han kiggede lidt indgående på hende og spurgte "du er heller ikke et helt normalt menneske har jeg ret" og smilede til hende. Han tog nu sin bog op og kløede sig i nakken da han manglede noget men kunne ikke finde ud af hvad, hvorfor han begyndte at lede efter det vidste han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Selene
Admin
Selene


Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Points : 1599
Respekt : 2
Join date : 23/06/11
Alder : 31

Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am

Hun stirrede bare på ham da han snakkede men smilede let da han slukkede ilden. Hun havde altid været meget fascineret af troldmænd og hun havde arbejdet med nogle stykker men meget få. Det var sjældent at vampyrer og troldmænd kom alt for godt ud af det med hinanden. "Ja.. det kan du vel sige at jeg er. Men jeg er det kun for at beskytte Aveira. Dette er mit hjem. Jeg har ingen intentioner om at politiet eller nogen andre for den sags skyld skal få alt for meget viden om at vores.. slags.. eksisterer. & du har ret. Jeg er ikke helt normalt. Jeg er en vampyr. Men ikke en af de normale "blod, drik, ondskab" vampyr. Jeg drikker ikke fra uskyldige mennesker men jeg jagter heller onde ned med mindre jeg har konkrete beviser på at de har planer om noget som kommer i vejen for byen, mine venner eller mig selv." Hun holdte en lille pause og kiggede undrende på ham.. "hvad leder du efter?"
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/
Sponsoreret inhold





Surprise meeting//selene//  Empty
IndlægEmne: Sv: Surprise meeting//selene//    Surprise meeting//selene//  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Surprise meeting//selene//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Selene Walker
» velkommer til dit ny hjem - Selene
» The meeting //selena//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aveira :: Udenfor Aveira :: Den Mørke Skov-
Gå til: