Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
Log ind
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst
Køn : Race : Troldmand Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen Status : Singel Job : Tjener på Cassiopeia Antal indlæg : 25 Points : 37 Respekt : 1 Join date : 02/02/13 Alder : 28
Emne: Relationer til flandon Tors Mar 14, 2013 6:53 pm
Hej alle sammen, jeg søger nogle relationer til flandon fx.
-en bror -en sæster -hvis der er nogle så en kæreste -anden familie
Lilith
Køn : Race : Døds Engel Bo Sted : All over med wonder circus Status : Single Job : Grand lead of Wonder Circus Antal indlæg : 9 Points : 9 Respekt : 1 Join date : 29/09/12 Alder : 29
Emne: Sv: Relationer til flandon Fre Mar 15, 2013 6:26 am
Altså Lilith er frisk på lidt kærelighed hvis det endelig er c:
Flandon
Køn : Race : Troldmand Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen Status : Singel Job : Tjener på Cassiopeia Antal indlæg : 25 Points : 37 Respekt : 1 Join date : 02/02/13 Alder : 28
Emne: Sv: Relationer til flandon Fre Mar 15, 2013 11:02 pm
Lyder spændene, har du ideer til plot eller skal vi improvisere?
Lilith
Køn : Race : Døds Engel Bo Sted : All over med wonder circus Status : Single Job : Grand lead of Wonder Circus Antal indlæg : 9 Points : 9 Respekt : 1 Join date : 29/09/12 Alder : 29
Emne: Sv: Relationer til flandon Fre Mar 22, 2013 4:05 am
Altså jeg har ikke så mange ideer pt.. Desværre.. Jeg er lidt krea løs for tiden men jeg håber snart at det kommer tilbage igen