Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
Log ind
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst
Køn : Race : Troldmand Bo Sted : I en lejlighed inde i midtbyen Status : Singel Job : Tjener på Cassiopeia Antal indlæg : 25 Points : 37 Respekt : 1 Join date : 02/02/13 Alder : 28
Emne: Komité Ons Feb 06, 2013 8:33 am
Hey jeg tænkte lige på at os Troldmænd/hekse skulle have vores eget lille mødested så snart vi nu får flere i vore gruppe.
Navn: Magiens komité Sted: Udenfor den mørke skov. Beskrivelse kommer senere ;D
Hvad syntes i?
Sidst rettet af Flandon Søn Feb 17, 2013 5:47 am, rettet 1 gang
Pronoia
Køn : Race : Engel og Heks Bo Sted : Lejelighed i gågaden Status : Single Job : Søger Antal indlæg : 13 Points : 17 Respekt : 1 Join date : 01/02/13 Alder : 30
Emne: Sv: Komité Lør Feb 09, 2013 4:17 am
Jeg med på ideen selv om jeg kun er halv heks så kan jeg vel stadig godt være med på den c:
Selene Admin
Køn : Race : Vampyr Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov. Status : Er sammen med Lucifer Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United! Antal indlæg : 613 Points : 1599 Respekt : 2 Join date : 23/06/11 Alder : 32
Emne: Sv: Komité Lør Feb 16, 2013 12:19 am
Lyder godt. Hvis i kommer med en beskrivelse osv. sætter jeg gerne stedet op til jer(: