Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
Log ind
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst
Køn : Race : Vampyr Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov. Status : Er sammen med Lucifer Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United! Antal indlæg : 613 Points : 1599 Respekt : 2 Join date : 23/06/11 Alder : 32
Emne: <.<...>.>.. FINALLY BACK! Tors Jan 31, 2013 2:22 pm
Jeg er tilbaageee. Tog min tid, sorry, men jeg er flyttet til en ny by, jeg har mere tid på mine hænder nu og savner at RP. Jeg håber dem af jer der er tilbage vil hjælpe mig med at få Aveira op at stå igen, men ellers har jeg ingen planer om at ændre noget. De fleste kunne godt lide Aveira som det var før jeg blev inaktiv så jeg vil ikke ændre det igen.
-huggles Aveira- Jeg har savnet diiigg! & Alle mine fantastiske brugere selvfølgelig! (:
Lucifer 4
Køn : Race : Fuldblods Vampyr Bo Sted : på et slot Status : optager Job : ud smide på The Serpent Antal indlæg : 403 Points : 660 Respekt : 1 Join date : 25/06/11 Alder : 32
Emne: Sv: <.<...>.>.. FINALLY BACK! Fre Feb 01, 2013 5:38 am
vedkommer tilbage, dejlig at har dig tilbage og selvfølgelig vil jeg hjælp med at få side op at køre igen ^^
Selene Admin
Køn : Race : Vampyr Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov. Status : Er sammen med Lucifer Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United! Antal indlæg : 613 Points : 1599 Respekt : 2 Join date : 23/06/11 Alder : 32
Emne: Sv: <.<...>.>.. FINALLY BACK! Fre Feb 01, 2013 5:46 am