Aveira
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 75, Fre Feb 02, 2024 5:20 pm
Mest aktive brugere
Selene
Generelle Regler I_vote_lcapGenerelle Regler I_voting_barGenerelle Regler I_vote_rcap 
Lucifer
Generelle Regler I_vote_lcapGenerelle Regler I_voting_barGenerelle Regler I_vote_rcap 
Brian
Jayline
Lilium
Amilia
Flandon
Pronoia
MathiasMandrake
Lilith
Seneste emner
» Flandons musik hjælp
Generelle Regler EmptyFre Maj 24, 2013 8:35 am af Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
Generelle Regler EmptyTirs Maj 21, 2013 1:03 am af Brian

» Relationer til flandon
Generelle Regler EmptyFre Mar 22, 2013 4:05 am af Lilith

» Full private Acadamey
Generelle Regler EmptyLør Mar 16, 2013 9:39 am af Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Generelle Regler EmptyTirs Feb 19, 2013 2:53 am af Lucifer

» The meeting //selena//
Generelle Regler EmptyTirs Feb 19, 2013 2:28 am af Selene

» Emne med mig?
Generelle Regler EmptyMan Feb 18, 2013 9:12 pm af Flandon

» Et møde //Lilith//
Generelle Regler EmptyMan Feb 18, 2013 9:58 am af Lilith

» Surprise meeting//selene//
Generelle Regler EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am af Selene

Statistik
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg i 66 emner

Generelle Regler

Go down 
ForfatterBesked
Selene
Admin
Selene

Køn : Kvinde Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Respekt : 2
Alder : 32

Generelle Regler Empty
IndlægEmne: Generelle Regler   Generelle Regler EmptyFre Jun 24, 2011 3:43 am

Dette er de generelle regler som, som sagt SKAL læses!

1. INGEN Powerplay/godmode
2. Man må godt dræbe en anden men begge parter skal være enige, ellers gælder det ikke, og i bedes sende en p.m til mig inden i dræber nogen
3. Ingen mobning uden for emnerne
4. Din persons navn skal være et rigtigt navn, såsom Selene og ikke Selene21
5. Du må ikke være en person som findes. Hvilket vil sige at du ikke må have et profilbillede af Celina Ree også hedde det navn. Ligeledes må du ikke bærer navnet Johnny Depp og have et billede af ham.
6. Ingen Meta-gaming. Dette betyder at du kan kun sige ting som du har fået at vide i emnerne, og personen skal sige det til dig, ikke bare tænke det. ting du får at vide uden for spillet må heller ikke være i emnerne med mindre det bliver sagt i det emne
7. Sex og vold er tilladt
8. Kæledyr er tilladt
9. Væsener kan ikke få børn uden at give Miss Selene besked
10. I emner hvor der er sex bedes i skrive XXX i titlen på emnet så folk ved hvad de kan forvente
11. Når du starter et emne med folk skal du bruge denne skabelon:

T: tid
S: Sted
O: omgivelser
V: vejr
P: påklædning

12. Din underskrift må godt være et billede men det må max være 540x150 pixels, hvilket ser sådan ud: Generelle Regler Msmwsp
13. Hvis et emne skifter fra et sted i byen til et andet bedes i venligst skrive //er flyttet til ____// og så når i starter emnet op igen det nye sted så skal i sætte et link ind i beskrivelsen af titlen til det gamle emne
14. I må godt arbejde de forskellige steder i byen, men i skal lige skrive en pm til mig først og spørge om i må arbejde på stedet, for det er jo ikke sikkert der er behov for flere
15. Det er tilladt at have flere brugere så længe i selv kan styre det
16. Når i laver emner må i ikke lave titlerne grå, da de grå titler er emner der ikke længere er i brug, så hvis i ender et emne så skriv lige en pm til mig med linket eller rediger og lav titlen grå
17. I må ikke bare skifte race når først i er begyndt at emne. Hvis i har et ønske om raceændring kan i lave en ny bruger i stedet for
18. Det er tilladt at bruge npc's (non playable characters) i jeres emner
Tilbage til toppen Go down
http://vampireknight.danskforum.net/

Generelle Regler
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aveira :: Out of game :: Generelle Regler-
Gå til: