Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 12, Ons jun 29, 2011 6:29 am
Top posters
Selene

Lucifer

Brian

Jayline

Lilium

Amilia

Flandon

Pronoia

MathiasMandrake

Lilith

Latest topics
» Flandons musik hjælp
Fre maj 24, 2013 8:35 am by Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
Tirs maj 21, 2013 1:03 am by Brian

» Relationer til flandon
Fre mar 22, 2013 4:05 am by Lilith

» Full private Acadamey
Lør mar 16, 2013 9:39 am by Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Tirs feb 19, 2013 2:53 am by Lucifer

» The meeting //selena//
Tirs feb 19, 2013 2:28 am by Selene

» Emne med mig?
Man feb 18, 2013 9:12 pm by Flandon

» Et møde //Lilith//
Man feb 18, 2013 9:58 am by Lilith

» Surprise meeting//selene//
Man feb 18, 2013 9:23 am by Selene

Statistics
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg in 66 subjects

Share | 

Velkommen tilbage min elskede / Lucifer

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Selene
Admin

Køn : Female Race : Vampyr
Bo Sted : Selene bor sammen med sin kæreste Lucifer ude i den mørke skov.
Status : Er sammen med Lucifer
Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!
Antal indlæg : 613
Respekt : 2
Alder : 24

IndlægEmne: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:07 am

T: 19:43
S: Lufthavnen og derefter til stranden
O: Vand, planteliv, sand osv.
V: Lidt mørkt vejr men dejlig temperatur. Kunne godt se ud til det kom til at regne
P: Bar en kort, stram sort kjole uden ærmer of en let, gennemsigtig hvid cardgian udenover bundet ved livet med en tynd sort snor og sorte stiletter. Hendes hår hang ned i store løse krøller og hendes makeup var let og meget naturlig bortset fra hendes mørkegrå smokey eye.

Selene ventede på Lucifer i lufthavnen siden det var endelig den dag han vendte tilbage fra Rusland. Hun havde lidt sommerfugle i maven da hun glædede sig til at se ham igen. Det havde kun været en uge siden han tog af set med de var lige flyttet sammen og det var underligt at bo i deres hus uden ham. Han rejste jo den samme dag hun flyttede ind så hun skulle selv finde ud af hvor alting var. Selvom de havde snakket over telefonen savnede hun ham rigtigt meget. I den tid de havde været sammen havde de aldrig været adskilt fra hinanden i en uge af gangen. Hun savnede at ligge sammen med ham i sengen og snakke med ham om de mindste ting.
Hun kunne ikke lade være med at smile da hun så ham i lufthavnen da han kom ud med hans baggage osv. Hun nærmest løb hen og foldede sine arme omkring ham som hun kyssede ham og ønskede ham velkommen tilbage. Hun ville ikke hænge på ham for længe for han havde trodsalt siddet i et fly i hvem ved hvor lang tid men hendes elskede var endelig tilbage.

Never judge a book by its cover.. it might surprise you
Admin
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://vampireknight.danskforum.net/
Lucifer
4

Køn : Male Race : Fuldblods Vampyr
Bo Sted : på et slot
Status : optager
Job : ud smide på The Serpent
Antal indlæg : 403
Respekt : 1
Alder : 25

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:15 am

Lucifer kom går ud at fly sammen med de andre som var med sammen fly som ham, han når ud af gate hvor han bliv løbe imod af elskede, han når kun lige at stille taske/smide den, end han næste bliv overfalde i et kram og kys som han gengæld, "hej smukke hvor har jeg dog savner dig" sagde han og kyssede hende kort, end han gad slip på hende og tog sin taske op, hvorefter at ligger en arm om hendes liv, så de kun gå ud til hendes bil medminde hun var på gå ben, han havde nogen sort fin bukser og en hvid skjorten dog ud jakke til.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

Job : Arbejder på Aveira Bibliotek som bibliotikar, Er leder af Creatures United!

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:29 am

Hun smilede og kyssede ham tilbage. Da han lage hans arm om hendes liv holdte hun også om ham som de gik ud til hendes bil. Hun spurgte ham på vejen "Vil du med en tur på stranden skat? Vejret er dejligt i øjeblikket og det ser ud some om det godt kunne komme til at regne senere". Hun håbede at han ville for hun ville gerne bare slappe af sammen med ham og nyde at han var tilbage. Det kunne de selvfølgelig sagtens have gjort derhjemme men hun synes stranden kunne være hyggelig.
Hun elskede at have ham tilbage hun havde savnet hans kys, hans berøring og hans duft. Da de kom ud til bilen satte hun sig ind og ventede på hans svar om hvor han ville hen, samtidigt med at hun tændte bilen.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:35 am

"det vil jeg rigtig gerne skat" sagde han og kyssede hende kort på hendes hår, da de når ud til hendes bil, stille han taske på bagsædet og sat sig ind, han lod hende køre da det var hendes bil, "hvor du smukke i den kjole skat, som jeg har sagt før burdet du går lidt mere i kjoler" sagde han og kiggede kort på hende og smiler, han lad den en hånd på hende lår og køre hånd ae op og ned af hende lår.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 10:52 am

Hun smilede glad da han komplimenterede hendes kjole. Det var rigtigt nok at hun sjældent gik i kjoler, men det var ikke fordi hun ikke brød sig om det. Hun synes bare ikke det var nøvendigt til daglig. Men det kunne være hun skulle tage at følge hans råd. Hun begyndte at køre mod stranden som han aede hendes lår, det var nu en dejlig følelse efter at han havde været væk i en uge.
Hun kiggede let over på ham og spurgte "Hvordan var turen, skat?". Hun var nysgerrig eftersom hun aldrig havde fløjet før, men også bare for at høre om han havde haft en god tur til Rusland.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 5:32 pm

"Tur var fin nok, har for det mest bare, sidder med en masse andre og snakke frem og tilbage, det har vi brugt fire dag ud af de syv jeg var væk, ellers har jeg set til familie nu hvor jeg var der over" sagde han og kiggede kort på hende, han kun begymde at ser stranden så de vil være der om lidt, "hvad med dig skat, hvordan har du haft det mens jeg har være væk" spurgte han og kiggede på hende mens han fortsætte ae hendes lår.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 6:42 pm

Hun lyttede interesseret. Hun ville egentlig gerne vide mere om hans familie, for førhen vidste hun ikke engang at han var fra Rusland. Hvis hun gjorde havde hun glemt det. Hun tænkte at det måtte have været rart for ham at se sin familie igen og at han måtte have savnet dem. Hun smilede med et glad blik da han fortalte hende om det.
"Jeg har haft det fint, men jeg har savnet dig. Det har været underligt at bo i huset uden dig men jeg har stort set styr på hvor alting er nu" hun grinede let da hun havde fumlet omkring i flere timer for at finde forskellige ting i huset, siden hun ikke havde haft en anelse om hvor noget var henne da han rejste.
De kørte op til stranden og parkerede ret tæt på. "Så er vi her.. vejret skulle holde en smule endnu, så lad os gå før det bliver værre". Hun steg ud af bilen og efterlod hendes mobil i bilen. Hun havde ingen lommer og hun gad ikke slæbe sin lille håndtaske med.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 7:30 pm

"Lyder godt at du har fundet hvor de forskellig ting i hus og har også savner dig skat" sagde hannog smiler, han stig ud af bil da de hold ved stranden, han fundet noget andet tøj i sin taske og skifte hurtigt til det, så han har nogen stof bukser og en t-shirt på, det passer lidt bedre til strandn, hvoreftet han gå over til hende og ligger en arm om hende, "når skal vi gå smukke" spurgte han og kiggede på hende og smiler.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:16 pm

Hun kiggede let efter ham da han skiftede tøj, han var jo lige til at give sig til at savle over. Da han lagde hans arm om hende lænte hun sig ind og kyssede ham blidt på læberne, "mhm. lad os gå". De begyndte at gå ned imod stranden mens de holdte om hinanden. Da de nåede ned til sandet gled hun elegant ud af hendes stiletter og holdte dem i hendes anden hånd da det var umuligt at gå i dem i sandet. Sandet var nu også en rar følelse mod fødderne. Hun havde glemt hvor meget hun havde savnet stranden, og sammen med Lucifer var det bare endnu bedre. Eftersom hun var nysgerrrig om hans familie i Rusland besluttede hun sig for bare at spørge,"Skat, hvordan er din familie? Er de alle vampyrer?.. Hvordan er de som personer? Jeg er nysgerrig", hun smilede let som hun glædede sig til at høre mere om hvor han kom fra or hans familie.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Fre feb 01, 2013 8:24 pm

Han gik rolig med sammen ned hende ned på stranden, han kyssede hende let igen, han sat sig ned i sand da hun spurgte end til hans familie, "ja hele min familie er vampyr, min far er en nosferatu og min mor er fødet vampyr, så er jeg heldig at ligner et menneske frem for en blande af flagemus og menneske" sagde han og kyssede hende påmhals hvis hun havde satnsig ned hos ham.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 4:46 am

Hun var en smule overrasket over at hans familie alle var vampyrer or specielt at hans far var nosferatu. Nosferatu vampyrer var meget sjældne, der var ikke så mange tilbage af dem i verden. Men det gjorde også Lucifer til en af de få vampyrer med i sandhed rent vampyblod, hvilket gjorde ham meget kraftfuld. "virkelig? wow. Det er sjældent.", hun satte sig ned ved tæt ved ham og smilede. "Jeg var engang menneske.. blev forvandlet af en nosferatu. Dengang vidste jeg ikke at det betød at man blev fuldblods vampyr og ikke en damphir, og i dag er glad for at det er sådan. Hvilket slags firma er det din familie har?"

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 4:53 am

"ja det er virkelig og det ved jeg godt at det er, det er et firma som prøve at udvirker ny og bedre ting end det vi har nu, meget af det vi har mulighed for at købe kommer der fra" sagde han og kiggede på hende, han smiler rolig af hende og lad hende rolig ned i sand og læner sig ind over hende, "det ved jeg godt, du har fortal mig det før" sagde han end han kyssede hende og hold det i et godt stykke tid, "hvor har jeg dog savner de her dejlig læber" sagde han og kiggede hende ind i hendes øjerne.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 9:19 am

Hun var overrasket over at hans families firma var så stort men hun kommenterede ikke videre da han lagde hende ned i sandet og kyssede hende. hun kyssede ham tilbage og bed hendes læbe og hev ham tilbage i et kys igen da hun også havde savnet hans. ♥

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 9:30 am

han fortsætte med at kyssede hende og ae hende kort på kind, end han slippe hendes læbe, "hvad sige du til at hop en tur i vand, bare os to smukke" spurgte han og kiggede på hende, end han rolig tag fat i sin t-shirt og hiver den over hoved så han har bar overkrop.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 3:07 pm

Hun grinede let og svarede "Den er jeg da med på", med et letter frækt blik. Hun gled ud af hendes cardigan og kjole så der kun var hendes matchende sæt af sorte bh og trusser med et lag lace tilbage. Hun smed sine smykker ned sammen med hendes tøj begyndte at gå ud imod vandet

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 8:05 pm

Han smikermkort af hende og trække sin bukser af, hvorefter han rejse sig op og gå ud i vand, han gik ud til det gå ham til liv, hvor han hop med hoved første i vand, hvor han svømme en lille tur under vand, hvorefter han dukke op bag hende, "så det din tur til at hop i" sagde han og kyssede hende kort på hals.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 10:05 pm

Hun smilede da han kyssede hendes hals og løb ud i vandet og sprang i. Hun kom op igen efter at have været under helt og strøj sit våde hår tilbage. Hun svømmede hen til Lucifer og holdte om ham som hun gav ham et let kys

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Lør feb 02, 2013 11:00 pm

Han gik lidt længe da hun løbe længe ud, og begynde at svømme, det var ikke det varme vand men det ved fint nok, han kyssede hende let igen og lad armene om hende og tager hende på røv, "elsker dig skat" sagde han og kyssede hende kort på hende næsetip,
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 8:42 am

"Elsker også dig skat", vandet var ikke specielt varmt men det var stort set ligegyldigt siden de var vampyrer. Menneskene måtte dog tro at de ikke var rigtig kloge hvis de så dem. Hun var i et super godt humør siden Lucifer var endelig tilbage og hun havde svært ved at skjule det. Men hun kunne også godt se at det nok snart ville begynde at regne siden himlen var blevet mørkere og skyerne nærmest var sorte/meget mørkegrå. Hun kiggede op i himlen mens hun stadig holdt om lucifer og den første regndråbe faldt på hendes ansigt. Hun kiggede ned på lucifer med et let smil, "vil du blive eller skal vi tage hjem?.. vi er jo våde i forvejen men vores tøj ville også blive vådt."

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 8:50 am

han smiler rolig da hun også sagde at hun elsker ham, han kun godt mærke en regndråbe falde fra himmel, "så lad os tag ham og tager et lang varm bad sammen skat" sagde han og kyssede hende kort, end han vende om og gå ind mod stranden stadig bære på hende, hans hænder var stadig på hendes røv det var så han hold hende op, han sad hende ned da de når ind på stranden, hvor han tag sit tøj på og vente på hunvar klar, så de kun kom tilbage til bil og køre hjem.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 8:56 am

Hun smilede og holdte om ham som han bar hende op ad vandet. Hun hoppede ned på sandet og trak hurtigt i hendes let gennemsigtige cardigan og holdte hendes kjole, smykker og hendes sko i hænderne. Hun ville ikke få dem våde så det var lettere bare at have cardiganen på.
Hun gik på til bilen sammen med Lucifer og satte sig ind så de kunne komme hjem. Det var ikke en forfærdeligt lang tur men gaderne var stort set tomme siden det var begyndt at regne så hun kørte en smule stærkere end normalt. Hun var ikke super glad for at få bilens sæder våde men hun havde nyt turen i vandet så det var egentlig fint nok. Hun var dog en god kører så farten var ikke et problem.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 9:04 am

han sat sig ind i bil sammen med hende og lod hende køre, da de kom tilbage til deres hus stig han ud af bil og tog sin sport taske, hvor han vente på at hun var færdig med bil så de kun gå ind sammen, da de kom indfor gik han op på deres soveværelse, hvor han pakke sin taske ud, han lad en gave æske på seng, hvorefter han gik ud på badeværelse som ligger lige op af soveværelse, hvor han tager for vand til badekar, "skat kommer du ikke lige her op" spurgte han ud af dør til gang, så hun nemmer vil kun høre det.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 9:17 am

Hun hørte Lucifer kalde efter de var gået ind i huset, så hun tog sin kjole og sko osv og gik op i soveværelset. Hun lagde kjolen over en stoleryg og stillede sine sko på gulvet sammen med hendes mange andre sko. Hun opdagede ikke gave æsken til at starte med men da hun kastede et kort blik hen over den redte seng så hun gave æsken og gik øjeblikkeligt i "aww" mode.

Admin
Lucifer
4

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 9:23 am

"den er til dig skat" sagde han og læner sig op af et bord og kiggede over på hende, "håber du kan pas den og at du kan lide den" sagde han efter hun havde åben æske, han havde købet en rød kjole af noget lække blødt fin stof, han gik kort ud på badeværelse og slukke for vand da badekar var fyldt, hvor han gik ind i soveværelse og kiggede på hende.
Vis brugerens profil
Selene
Admin

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   Søn feb 03, 2013 9:32 am

Selenes ansigt lyste op da hun så kjolen. Den var virkelig smuk og passede perfekt til hendes hud tone. Hun tog kjolen ud af æsken og holdte den foran hende så hun kunne se hvordan den ville se ud i spejlet. Den var ikke bare perfekt til hendes hud tone, den fik hendes hud til at se endnu bedre ud, hun lagde kjolen på sengen og nærmest løb hen til ham og kyssede ham "tak skat, jeg elsker den. Den er perfekt!".

Admin
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Velkommen tilbage min elskede / Lucifer   

Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next