Aveira
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 75, Fre Feb 02, 2024 5:20 pm
Mest aktive brugere
Selene
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Lucifer
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Brian
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Jayline
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Lilium
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Amilia
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Flandon
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Pronoia
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
MathiasMandrake
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Lilith
Treps Sky Nightfall I_vote_lcapTreps Sky Nightfall I_voting_barTreps Sky Nightfall I_vote_rcap 
Seneste emner
» Flandons musik hjælp
Treps Sky Nightfall EmptyFre Maj 24, 2013 8:35 am af Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
Treps Sky Nightfall EmptyTirs Maj 21, 2013 1:03 am af Brian

» Relationer til flandon
Treps Sky Nightfall EmptyFre Mar 22, 2013 4:05 am af Lilith

» Full private Acadamey
Treps Sky Nightfall EmptyLør Mar 16, 2013 9:39 am af Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Treps Sky Nightfall EmptyTirs Feb 19, 2013 2:53 am af Lucifer

» The meeting //selena//
Treps Sky Nightfall EmptyTirs Feb 19, 2013 2:28 am af Selene

» Emne med mig?
Treps Sky Nightfall EmptyMan Feb 18, 2013 9:12 pm af Flandon

» Et møde //Lilith//
Treps Sky Nightfall EmptyMan Feb 18, 2013 9:58 am af Lilith

» Surprise meeting//selene//
Treps Sky Nightfall EmptyMan Feb 18, 2013 9:23 am af Selene

Statistik
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg i 66 emner

 

 Treps Sky Nightfall

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Treps Sky Nightfall Empty
IndlægEmne: Treps Sky Nightfall   Treps Sky Nightfall EmptySøn Feb 19, 2012 11:35 pm

Treps Sky Nightfall FallenAngel
Generelt
Navnet: Jeg er født under navnet Elisa maria moreis men i 1860 lavet jeg det om til Teps sky Nightfall
Alder: 450 år
Kropsalder: i kropsalder er jeg 20 år gammel
Race: Jeg er en falden dødsengel
Morale: Tja det må i vel spøger mig om hvis i møde mig
Job: Hun er en læge som arbejder med Eletorterpi
Hjem: Lejelighed for hende selv
Hjemland: England
Status: Single
Klan: Fallen faith

Treps Sky Nightfall Dita-Von-Teese-1
Udsenet:
Jeg er født med mælkehvid hud mens mit hår er sort som natten, jeg har en ret tynd krop da jeg født som engel og derfor er jeg meget let af natur. Mine øjne er mørkegrå men man ser dem tit som sorte da jeg tit er mere ude i natten end dagen, når det kommer til bryster bruger jeg en E skål og eller er resten af kroppe sådan set nået som i selv må finde ud af. Når det kommer til tøj gå jeg mest i steampunk og det hvor man blander tøj fra 1800 talt med det som man ser nu til dages.
Vægt: 32 Kg
Højde: 175 Cm
Faceclaim: Dita Von Teese

Personlighed:
Når det kommer til min personlighed er jeg ikke den mest venlige person men det måske os fordi verden ikke lige helt har været mit sted og derfor ser jeg meget ned på den, ved først møde er jeg nok ikke den mest venlige person og det fordi jeg har ret mange ting i mod folk som jeg lige har mødt men på samme tid er det os fordi folk tit ikke behandler mig særligt pænt.
Jeg er en meget modig person og derfor er det os svært for mig og sige nej til ting da jeg tit gerne vil prøve mig selv på alle mulig vilde måde, jeg heller ikke den type der siger nej til kamp for det er en del af min natur og derfor holder jeg os meget af det.
Jeg os den type der overvejer ting for der ikke nået så slemt som at begynde på nået som jeg enlig ikke skulle begynde på men ind i mellem tænker jeg heller ikke over hvad det er jeg gør for nået det bliver farligt ja så er der ikke tid til og tænke over tingen. Som falden engel er jeg helt over på den mørke side og derfor har jeg det tit os med og være meget ondskabsfuld over for mennesker for jeg kan ikke se en grund til hvorfor de er her i verden, men hvis det kommer til andre racer så er det nået helt andet.
Jeg har det os tit med og være den stille type som ikke siger særligt meget og det fordi af jeg er oplært på den måde og derfor er min holdninger og sådan os en meget personlig sag som jeg tit ikke laver om på når de først er sat fast, jeg er os den type der gå meget ind for ære og derfor bryder jeg heller ikke de ting som jeg har givet mit ord på for eller kommer jeg bare til og se meget hårdt ned på mig selv eller os gør jeg skade på mig selv som straf..

Historie:
Min historie deler jeg ikke ud af men hvis i kender mig kan i spøger ind til den..

Kærlighed
Hvem: Ingen for tiden
Forelsket: Nej det kommer ikke på tale for tiden
Tænder på: SM, Hed og vild sex samt hård sex, Bid på halsen, slik på brystet og rundt om på kroppen, Styr hvad der skal ske under sammenleg, Mænd så vel som kvinder, Kontrol..
Tænder ikke på: Søde ord, Blid sex, Jomfruer, fede mennesker, usikkerhed, Svag mennesker..

This is the word that a in my life

Treps Sky Nightfall Fallen_Angel_Quote_by_Damaged_4_Lyf
Tilbage til toppen Go down
 
Treps Sky Nightfall
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aveira :: Out of game :: Personlighed-
Gå til: