Byen Aveira er et sted hvor gode ting sjældent sker. Uforklarlige mord, væsener og folk der forsvinder er blevet hverdag i Aveira. Byens indbyggere er bange og gaderne er oftest tomme efter mørkets frembrud

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 12, Ons jun 29, 2011 6:29 am
Top posters
Selene

Lucifer

Brian

Jayline

Lilium

Amilia

Flandon

Pronoia

MathiasMandrake

Lilith

Latest topics
» Flandons musik hjælp
Fre maj 24, 2013 8:35 am by Semiazas

» Mørkets Elementer [Brian]
Tirs maj 21, 2013 1:03 am by Brian

» Relationer til flandon
Fre mar 22, 2013 4:05 am by Lilith

» Full private Acadamey
Lør mar 16, 2013 9:39 am by Flandon

» Velkommen tilbage min elskede / Lucifer
Tirs feb 19, 2013 2:53 am by Lucifer

» The meeting //selena//
Tirs feb 19, 2013 2:28 am by Selene

» Emne med mig?
Man feb 18, 2013 9:12 pm by Flandon

» Et møde //Lilith//
Man feb 18, 2013 9:58 am by Lilith

» Surprise meeting//selene//
Man feb 18, 2013 9:23 am by Selene

Statistics
Der er i alt 35 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Proserpine

Vores brugere har i alt skrevet 896 indlæg in 66 subjects

Share | 

Priscilla Bliss Le'Neouras

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Priscilla Bliss Le'Neouras   Lør jul 16, 2011 9:49 am

((Skema udfyldt i karakter, 1. person))

Fulde Navn: Mit fulde navn er Priscilla Bliss Le'Neouras. Det er faktisk fransk det hele, fordi - som der står i min 'tro' - jeg fik mit navn fra mine menneskeforældre, før jeg blev hentet af Lilith. Jeg husker ikke mine forældre, og har ingen minder derfra. Men Lilith og min dæmonherre, Abaddon – som leder min del af Helvede – har givet mig navnet, med den forklaring bag. Jeg kan godt lide mit navn, fordi det gør mig så forskellig fra andre dæmoner. Jeg er anderledes, og det kan jeg godt lide. Men det at det er fransk, rager mig ikke. Jeg taler alle menneskelige sprog, men jeg præfererer ikke nogen form for menneskekommunikationssprog. Altså kunne det, for mig, ligeså godt være volapyk.

Kalde Navn: Jeg bliver vred hvis du kalder mig andet end mit navn, uden min tilladelse. Mit navn er desuden delt op som et fornavn, og et efternavn. Mit navn er derfor ’Priscilla Bliss’, men du har tilladelse til at kalde mig ’Bliss’ hvis du har et stort behov for at kalde mig ved kun ét navn.
Krops Alder: Jeg ser ud til at være omkring sytten – atten år gammel, tilsyneladende. Det er egentligt underligt som jeg bliver skabt med en sådan, tilfældig ung krop. Men jeg er fint tilfreds med min kropslige alder, tak.

Eksistens: Jeg har eksisteret i over tusind år, det ved jeg. Men jeg er ikke præcis, angående min alder. Jeg ved at jeg ikke har levet længere end de kristnes ’Jesus’, fordi jeg ikke husker Den Store Herres turer ud for at aflede denne jordiske mand. Jeg er en ret ung dæmon, i forhold til mine åndsfælder, som i nogle tilfælde har levet i over halvtredstusinde år.

Race: Jeg er en dæmon, med botaniske evner. En ’plante dæmon’ som man vil kalde det her. Vi er faktisk ikke ret mange, åbenbart. Indtil videre ser det ud til, at ingen andre af min slags er sendt op til overfladen. Jeg glæder mig til at se nærmere på mulighederne.

Evner: Mine evner føjer det botaniske. Jeg har kontrol over alle plantelignende organiske væsner, på flere måder. Min race som dæmon gør mig til fysisk stærk, og meget hurtigt. Du kan eventuelt se under ’Plante Dæmon’ hvis du er i tvivl om mine evner.

Styrker: Jeg vil selv mene at jeg er en stærk person. Jeg har mange styrker, og mindre svagheder. Af hvad jeg selv vil indrømme i hvert fald. Jeg er meget dygtig til manipulation, og at holde mig selv, og mine evner i kontrol. Jeg er fysisk stærk, og meget adræt. Ellers giver min race mig jo også, visse fordele. *Giggle*

Svagheder: Én ting jeg selv erfarer, er at jeg har et punkt, ved et pentagramformet modermærke bag venstre øre, der kan slå mig ud ved blot et lettere kraftigt slag. Jeg er desuden højdeskræk, fordi jeg føler mig bedst tilpas på jorden, hvor jeg har mine planter.

Bo Sted: Jeg strejfer rundt, og har ingen fast bopæl. Alt hvad jeg har brug for, har jeg i mig selv.

Status & Partner: Jeg er hvad menneskene så kalder ’single’, og altså har jeg ikke en nuværende partner.

Tænder på: Jeg føler mig ikke tiltrukket af noget specielt, ganske enkelt.

Tænder ikke på: Jeg føler mig frastødt at hankønsvæsner der ikke kan stå op for sig selv. Svagpissere simpelthen.

Job: Jeg har intet arbejde.

Hobbies: Jeg går meget op i at læse. Nævn en klassiker for mig, og jeg vil højst sandsynligt kunne referer hele handlingen for dig. Jeg ved en masse om tilfældige emner, og det er derfor meget nyttigt at have mig i nærheden, hvis man ikke kender andre at gå til med et spørgsmål. Jeg er ret speciel, med det der interesserer mig. Naturligvis elsker jeg botanik, og planter. Jeg nærer en vis forkærlighed, og ømhed for planter. Desuden er jeg meget interesseret i krystaller, og deres egenskaber.

Familie: Hun har ingen, sådan familie. Helvedes øvrige dæmoner er vel hendes ’familie’.

Venner: Hun har heller ingen såkaldte venner. Hun har faktisk ikke rigtig haft en konversation med en anden person, i over tyve år.

Baggrundshistorie: Som et af Liliths børn, kommer jeg fra helvede. Jeg er datter af skyggerne, og ondskaben.
For mange år siden, blev det besluttet at jeg skulle - som en af mange dæmoner - op til 'overfladen', for at kæmpe. Eller det er hvad jeg går ud fra. For jeg kan ikke huske meget, af overgangen fra dæmonisk sjæl, til fysisk levende.
Jeg vandrer rundt som strejfer, uden formål egentlig. Andet end bare at... kæmpe, går jeg ud fra. Måske at leve et menneskeligt, eller menneskeagtigt liv? Hvem ved? - Men én ting er jeg sikker på; Jeg hører ikke ind under guds børn.

Udseende: Jeg har et ovalt ansigt, med let markerede kindben, og en blød afrundet hage. Min hud er ren, og porcelænsperfekt. Jeg er betydeligt bleg, på grund af det liv jeg har levet i helvede. Det er ikke muligt for mig at få kulør. Mine læber er fyldige, og bærer en let rosa farve. Mine øjne er en giftiggrøn nuance, og er omkranset af lange mørke øjenvipper. Mine øjenbryn er let markerede, og mørke ligesom øjenvipperne. Jeg har langt, isblond hår der bølger i tunge krøller omkring mine skuldre. Jeg har en middel højde, altså er jeg ikke enormt høj, men heller ikke betydeligt lav. Jeg er en smule spinkel af bygning, og har fine feminine former og træk. Den længste del af min krop er mine ben, og jeg tror at man kalder min kropsform for timeglas? – Hvad nu end mennesker kalder det. Jeg har evnen til at kaste trylleglans over mig selv, som feerne i gamle myter. Hvad du ikke ser, er den smukke grønlige tone lige under min blege hud, de tynde kviste der til sammen danner mine øjenvipper, og den rosenranke der snor sig op af mine arme.

Stil: Mit tøj har jeg selv skabt, af planterne omkring mig. Min kjole er tætsiddende, med mos der danner basis for selve den øverste del af kjolen. Skørtet er lavet af store blade, der elegant er sat sammen til at hænge fra en rosenranke om livet. Som pigtråd, snor den samme rosenranke sig op omkring den øverste del af kjolen også, og de blodrøde blomster derfra danner ekstra dekoration. Mine fødder er bare, og jeg har aldrig sko på. Når jeg skal have kjolen af, lader jeg simpelt bare planterne falde, og skaber mig en ny ved at bede naturen omkring mig om hjælp.

Kæledyr: Jeg har ingen kæledyr, og det er jeg heller ikke interesseret i.
Tilbage til toppen Go down

Priscilla Bliss Le'Neouras
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1